hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 113
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-23

Így is a sok éves átlag alatt maradt a mutató.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-09

Az idei évben 5,2 százalékos globális GDP-csökkenéssel számol a szervezet.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-21

A vártnál jobb lett az előző havihoz képest a gazdasági aktivitás mérőszáma.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-24

3,9 százalékos globális recessziót jósol az idei évre a világ egyik legtekintélyesebb hitelminősítője.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-02-03

Ismét zsugorodott az euróövezet magánszektorának teljesítménye januárban.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-01-20

Tovább rontotta a világgazdaság idei és jövő évi növekedésére vonatkozó előrejelzését az IMF.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-01-10

Az OECD országokban és a G20-csoportban.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-01-03

Emelkedtek a fogyasztói árak Németországban, de így is nyomott maradt az infláció.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-16

Közzétette az Eurostat az uniós fogyasztói árak változásának alakulásáról szóló végleges adatait. 

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-01

A harmadik negyedévben több nyugat-európai gazdaságkutató is csupán 0,2 százalékos bővülési ütemre számít.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.