hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 84
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-06

A Magosz elnöke szerint a stratégiában megfogalmazott követelményekre képtelenség felkészülni.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-29

Az EU némely célkitűzése ellen a WFO éves közgyűlésén is szót emelt a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-24

A járvány hatására még jelentősebb fenntarthatósági lépéseket vár a társadalom a nagyvállalatok részéről.

#4
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-06-09

Videokonferencián tekintették át az új uniós költségvetés és a Green Deal agráriummal összefüggő kérdéseit.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-21

Az Európai Zöld Megállapodás két távlati tervét elfogadhatatlannak tartja az agrárkamara.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-22

A járvány pofonütésszerűen hívta fel a figyelmet az ökoszisztéma pusztulásának következményeire.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-04-15

A pandémia közepette kevés figyelmet kap, hogy a Bizottság kihirdette a körforgásos gazdaságra való átállás cselekvési tervét. 

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-26

A fenntartható élelmiszer-rendszerek kialakítására vonatkozó véleménynyilvánítást tesz lehetővé az Európai Bizottság.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-20

Idén sem szenvedett hiányt tanulságos előadásokban a PREGA.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-14

Az új közös agrárpolitika elkészültéig a 2014-2020-as időszak szabályozása marad érvényben.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.