hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2724
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-26

A lakosság számára a legkülönbözőbb médiafelületeken próbálják vonzóvá tenni az ínyencséget a szervezők.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-25

2019 eleje óta tarta tendencia.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-25

Az exporton belül nőtt a magas feldolgozottságú termékek aránya.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-21

Kettős minőség az EU-ban.

#5
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-03-21

A kormányzat és az üzleti szféra fejlesztési és befektetési lehetőségekről tárgyalnak.

#6
Store Insider
2019-03-21

Automatizálásokra készül a pulykaágazat, amely helyzete a tavalyi nem túl kiemelkedő év ellenére is stabil.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-20

A Nagy István agrárminiszterrel készített exkluzív interjú teljes változata. 

#8
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-03-18

Londonban és Düsseldorfban népszerűsíti a magyar termékeket az Agrármarketing Centrum.

#9
Store Insider
2019-03-18

Elemzők 0,8 milliárd dolláros deficitet jeleztek előre januárra az euróövezet áruforgalmi mérlegében.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-14

Értékben 5,5 százalékkal bővült a napi fogyasztási cikkek magyarországi piaca 2018 utolsó negyedévében.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.