hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2872
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-20

A szakemberek 400 ezer tonnát meghaladó szőlőtermést várnak.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-15

Bognár Lajos, az agrártárca helyettes államtitkára a szektor helyzetét kedvezőnek nevezte az értekezleten.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-11-12

Ültetvények tűnhetnek el - a technológiai fejlesztések szükségszerűek.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-11

A kivitel négyötöde az Európai Unió országaiba ment.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-11

Egy nemrég megkötött kereskedelmi megállapodás ágyazhat meg a kivitel jelentős növekedésének.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-11-08

Kevesebb állati fehérje és banánbetegség - FAO elemzés a világkereskedelmi trendekről.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-08

Fellendülhet a minőségi élelmiszerek kereskedelme az unió és a világ legnépesebb állama között.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-11-07

Az Auchanban és a Tescóban is korzózott Frutti és Veggi.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-07

Az elmúlt öt hónapban először emelkedett.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-04

A világgazdasági helyzet romlása és az EU-transzferek hatásának kifulladása miatt mérséklődhet a lendület.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.