hirdetés
2020. február. 27., csütörtök - Edina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2920
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-27

A lengyel fővárosban harmadik alkalommal szervez üzleti borbemutatót a HNT.

#2
Store Insider >> rovataink >> innováció
2020-02-26

A magyar kkv-k az innováció területén lemaradásban vannak, de most segítséget kaphatnak a fejlődésükhöz.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-21

Hódít a kashkaval, a labneh, a chilis és a levendulás grillsajt is.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-02-20

Az új módszerben a víz és az infravörös fény játssza a főszerepet.  

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-20

A főként zöldségfeldolgozással és tartósítással foglalkozó cég két telephelyén is bővítette kapacitását.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-19

A fejlesztésnek köszönhetően a szegedi Gabonakutató Nonprofit Kft. exportja tíz év alatt megötszöröződhet.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-14

2019-ben a vállalat három hazai gyára túlszárnyalta előző évi teljesítményét.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-12

Intenzív nemzetközi egyeztetések folynak egy konszenzuson alapuló rendszer kialakításáért.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-12

Kétmilliárd forintból korszerűsítette eszközparkját a vállalat.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-02-10

Az öt napos eseményen az Agrármarketing Centrum közösségi standdal és nyolc kiállítóval van jelen.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.