hirdetés
2020. július. 14., kedd - Őrs, Stella.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2990
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-10

Az áruházlánc célja ezúttal is a hazai termelők kiemelt támogatása.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-09

A madárinfluenza-járvány nem okoz érdemi áruhiányt a belföldi piacon.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-07-06

A hazai exportfuvarok közel egyharmadát áron alul viszik el a román fuvarozók.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-03

Alapanyagraktárat hozott létre 564 millió forintból, a Magyar Gomba Kertész Kft.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-07-02

Megújuló energiából juthat versenyelőnyhöz a Gallicoop a világpiacon.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-02

A gabonatermés és az élelmiszersegély iránti igény egyidejű növekedését jósolja 2020–2021-re a FAO.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-02

A negyedik hónapban 561 millió euró volt a külkereskedelmi mérleghiány.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-22

Pályázatok nyílnak a szőlőtermesztők és borászatok számára a járvány okozta gazdasági károk enyhítéséhez.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-19

Az unió polgárai aktívan részt vehetnek a felülvizsgálatban.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-19

Hazánkban idén mintegy 525 hektáron termesztenek a gyümölcsből.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.