hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2717
#1
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-03-18

Londonban és Düsseldorfban népszerűsíti a magyar termékeket az Agrármarketing Centrum.

#2
Store Insider
2019-03-18

Elemzők 0,8 milliárd dolláros deficitet jeleztek előre januárra az euróövezet áruforgalmi mérlegében.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-14

Értékben 5,5 százalékkal bővült a napi fogyasztási cikkek magyarországi piaca 2018 utolsó negyedévében.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-12

A vállalat 800 munkahelyet teremt a magyarországi beruházással.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-11

Hazai élelmiszeripari szereplők értékelnek - 130 milliárd forint a tét.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-11

Az előző negyedévi mélyponthoz képest javultak a hazai vállalatok eredményvárakozásai.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-11

2018-ban a közösség  tojástermékimportjának több mint fele érkezett a kelet-európai országból.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-08

Az áruházlánc felkészült a Nemzetközi Nőnapra.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-08

Többek között a mezőgazdaság tavalyi teljesítménye is szóba került az eseményen.

#10
Store Insider
2019-03-05

Látványkonyhával is készült az Agrármarketing Centrum a FOODEX Japan kiállításon. Az eseményen 14 magyar kiállító mutatkozik be az ázsiai piacon népszerű termékekkel.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.