hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2826
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-17

A termékinnovációs megmérettetésen szokatlan ízkombinációk és újszerű termékötletek versenyeznek egymással.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-16

4 milliárdból valósult meg a Zalaco Zrt. új termelőüzeme. 

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-12

A rendezvény célja a hazai borexport elősegítése.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-11

60 pályázó 67 pályázata használhatja az Érték és Minőség védjegyet.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-05

Mérséklődtek az élelmiszerárak augusztusban - adta hírül a FAO.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-03

Az értéke 500 millió euróval volt kisebb az egy évvel korábbinál.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-03

A 2017-es madárinfluenza hatásai immár Magyarországon is lecsengtek.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-29

A hazai tenyésztők a tőkehús 70 százalékát külföldön értékesítik.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-28

Csekély összegű támogatási program indul a hazai termelés újraélesztéséhez.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-28

A hektikus időjárás kissé megtépázta az ültetvényeket.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.