hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 6
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-08-26

Egyre inkább előtérbe kerül az ötven pluszos generáció.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-08-22

Avagy - mitől jár vissza a fogyasztó újra és újra vásárolni? Földi Miklós előadásának 2.része.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-08-21

Hogyan lehet ma piaci szereplőként megfelelni a perszonalizációnak?

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-25

Életmódra hangolt vásárlás, fogyasztókra hangolt stratégia - ez az idei FMCG TOP mottója.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-10-10

Körülbelül 4000 magyar és 3000 külföldi futó nevezett a fővárosi erőpróbára.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2013-10-01

Átadták a magyar dizájn legfontosabb elismeréseit.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.