hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 130
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-15

Idén várhatóan mintegy 45-50 ezer tonnát fognak betakarítani a gyümölcsből.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-08

Becslések szerint mintegy 500 ezer tonnára lehet számítani az évi, átlagos 800-900 ezer tonnával szemben.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-14

A mínuszok gyakorlatilag már mindegyik gyümölcsfajnál jelentős virágkárokat eredményeztek.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-05

2020-ban Európa-szerte rendkívül alacsony hozamokra számítanak a gazdák.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-23

Többek között az időjárás sem kímélte az ültetvényeket.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-15

A NAK felmérése szerint az ősszel elvetett szántóföldi növények fagykárosodás nélkül átteleltek.

#7
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-03-18

A gazdálkodóknak a 2019-es kárenyhítési évben is számos elemi káreseménnyel kellett megküzdeniük.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-03

Az enyhe tél közvetve jelentős terméskiesést okozhat.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-19

Az almafák hozama éves szinten több mint 50 százalékkal esett.

#10
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-12-07

A betegségeknek ellenálló fák termesztésbe vonásával javítható lenne a gesztenyetermesztés.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.