hirdetés
2020. augusztus. 15., szombat - Mária.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 49
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-04

Százezer darab tojást ajánlott fel többek között kórházaknak, idősotthonoknak a Farm Tojás Kft.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-03-26

A Farm Tojás Kft. hosszú távú stratégiai fejlesztési programja.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-09

A pulyka húsa könnyed, egészséges választás a nagy lakomák idején.

#4
Store Insider
2019-04-08

A NAK és az iparkamara 2020-ban már közösen tartja meg a Szakma Sztár Fesztivált.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-07-03

Megéri McDonald’s-beszállítóvá válni, mert az étteremlánc hosszú távon is stabil, kiszámítható partner.

#6
Store Insider
2018-06-29

Ehetőt grillezni mindenki tud, de tökéleteset kevesen. Dosso Gabi szerint nem árt néhány trükköt ismerni.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-31

Az 1,7 milliárd forintos beruházással évi 60 ezer tonna keveréktakarmány gyártására alkalmasak.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-27

Új technológiák, okos megoldások az FMCG TOP 2018 konferencia második napján.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-04-16

Fennáll a veszély, hogy szalmonellával fertőzöttek.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-29

Blockchain technológiával az élelmiszer-biztonság szolgálatában.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.