hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 17
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-14

Nincs arra semmi garancia, hogy az afrikai sertéspestis a Dunántúlra nem fog átterjedni.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-11

A roadshow  üzenetei tavaly 35 állomásból álló rendezvénysorozaton több mint 1,5 millió emberhez jutottak el.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-08

A rendezvényre 17 országból 300 kiállító jelentkezett és több mint 50 ezer látogatót várnak.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-25

A rendezvényen többek között az afrikai sertéspestis vadászatra gyakorolt hatásairól is szó esik majd.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-28

Sajtótájékoztatót tartottak a halfogyasztásösztönző promóció szervezői.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-02-16

2018-ban Romániát köszöntötték a kiállításon.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-02-07

A kamara a Fegyver, horgászat, vadászat nemzetközi kiállítás keretében szervezi meg a kongresszust.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-02-10

Az FM a vadhús és a halhús áfáját mérsékelné.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-02-09

Ezt jelentette be Semjén Zsolt a 24. FeHoVa kiállítás megnyitóján.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-02-22

Idén 150 négyzetméteres esőerdővel várta az érdeklődőket a kiállítás.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.