hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1200
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-16

Ez derül ki az MNB Kereskedelmiingatlan-piaci jelentéséből.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-16

A hálózat tavaly messzemenően beváltotta a hozzá fűzött reményeket.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-09

A legígéretesebb kis- és közepes vállalkozások fejlődését támogató projekt veszi kezdetét.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-09

Most kiderülhet, mennyire várják felkészülten a jövőt a hazai élelmiszeripari vállalkozások.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-05

A kétnapos kampány alatt számos étterem fog intenzíven részt venni a bárányhús népszerűsítésé-ben.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-02

Az áruházban jelenleg elérhető 8 almafajta 18 terméke közül csak egyetlen származik külföldről.

#7
Store Insider >> pályázat
2019-03-27

Állami pályázat jelent meg a helyi termelők és élelmiszer-kiskereskedők boldogulásának elősegítéséhez.

#8
Store Insider
2019-03-22

A negyedik ipari forradalom lehetőségei négyféle ellentmondást rejtenek magukban.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-21

További 210 tonnával kevesebb műanyagot használ a Lidl.

#10
Store Insider
2019-03-21

Automatizálásokra készül a pulykaágazat, amely helyzete a tavalyi nem túl kiemelkedő év ellenére is stabil.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.