hirdetés
2020. május. 31., vasárnap - Angéla, Petronella.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 225
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-05-28

A június 18-ig tartó promóció fő célja a fogyasztói tudatosság erősítése és a minőségi, tehéntejből készített termékek megismertetése, kiemelve azok pozitív élettani hatásait.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-26

A járvány miatt szokatlan módon egyeztettek az EU agrárminiszterei a járvány negatív hatásainak kezeléséről.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-06

A mezőgazdasági alkalmazkodás pedig nem lehetséges kutatás-fejlesztés nélkül.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-21

Gazdaságélénkítést és környezeti fenntarthatóságot is szolgál a kezdeményezés.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-14

Az új közös agrárpolitika elkészültéig a 2014-2020-as időszak szabályozása marad érvényben.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-13

A rendezvényen 150 precíziós gazdálkodási, illetve agrárinformatikai előadás várja a látogatókat.

#7
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-02-12

A folyamatos fejlesztés és az együttműködés alapvető a gazdálkodásban.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-16

A Gazda-Tej Értékesítési Szövetkezet beruházása részben uniós támogatásból, részben önerőből valósult meg.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-12-11

Elindult a juh- és kecskehús fogyasztást ösztönző kampány.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-11

Ezek közé tartoznak például a területalapú és termeléshez kötött támogatások is.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.