hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 212
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-15

Húsz EU- tagállam agrárminisztere küzd azért, hogy a Közös Agrárpolitika forráskerete ne csökkenjen.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-14

Feldman Zsolt mezőgazdaságért felelős államtitkár adta át a díjazottaknak az elismerő oklevelet.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-10

Idén a villányi Günzer Tamás vállalkozása érdemelte ki az elismerést.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-03

Idén 50 díjnyertes különlegesség és 70 toplistás magyar bor is szerepel a kínálatban.

#5
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-09-30

Szakmaközi szervezetként ismerte el az Agrárminisztérium a Nyúl Szakmaközi Szervezet és Terméktanácsot.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-09-09

Feldman Zsolt kiemelte, az egészséges táplálkozás alapja a friss zöldségek, gyümölcsök és tejtermékek bevitele.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-09

A telített hazai pincék, illetve a megtelt európai piac súlyos nyomás alá helyezi a hazai borászatokat.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-06

A minőségi borok értékesítésének támogatására 3,5 milliárd forint tervez elkülöníteni az agrártárca.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-29

A mezőgazdaság hitelállománya 2019 második negyedévének végén már elérte a 678 milliárd forintot.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-08-23

A zamárdi STRAND Fesztiválon nyitották meg az idei dinnyekampányt.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.