hirdetés
2020. augusztus. 07., péntek - Ibolya.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 4
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-30

Tovább csökkentette műanyag-felhasználását a Lidl Magyarország:ezúttal zöldség-gyümölcs kínálatában.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-30

100 százalékban újrahasznosított PET-ből készült csomagolóanyagok.

#3
Store Insider >> rovataink >> márkák
2014-10-11

A felelős erdőgazdaságokat támogatja a Tetra Pak.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2011-06-01

Nem késlekedtünk! - mondja a német fél. Nem mi vagyunk a bűnbakok! - mondja a spanyol. A sima mezőgazdasági és halászati ülésnek indult miniszteri találkozón végül a fertőzött uborka uralta a napirendet - a német és a spanyol fél kérésére. Képünkön a spanyol agrárminiszter válaszol az újságírói kérdésekre.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.