hirdetés
2020. július. 14., kedd - Őrs, Stella.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2729
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-14

A Dove a rabszolgaság eltörlésének ünnepnapja előtt indított nyári kampányt.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-07-13

Nem adják tovább vevőiknek a konjunktúracsomag keretében csökkentett áfát.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-07-13

1300 forinttal drágább egy átlagos nagybevásárlás, mint tavaly ilyenkor.

#4
Store Insider
2020-07-13

A külföldi és hazai példák is azt mutatják, hogy a technológiai fejlesztéssekkel megy a harc a vásárlók kegyeiért!

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-07-13

Az #Amibenned van kampány arra ösztönöz, hogy tegyünk többet egy tabumentesebb világért.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-10

Az újító termékfejlesztést itthoni piackutatás előzte meg.

#7
Store Insider >> rovataink >> innováció
2020-07-09

Idén is az Ipsost választották meg győztesnek a Research Industry Trends nevű innovációs rangsorban.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-07-09

Kínában már látszik, hogyan változnak a fogyasztói szokások.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-08

Egy 2020-as európai kutatás szerint a papír-karton megoldások a legnépszerűbbek.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-07

A humántőke fejlesztése soha nem volt olyan időszerű, mint most.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.