hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2570
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-20

Az automatizáció több mint lehetőség: létkérdés. (x)

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-18

Nyáron a Tescóban például harmadával nőtt a forgalmuk.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-17

A 2019 Dow Jones Fenntarthatósági Index alapján Európában a cég áll az élen az üdítőgyártók ranglistáján.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-12

A tej és tejtermékek előnyeit és fontosságát már 10-ből 8 kiskamasz ismeri.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-12

A vizsgálatok alatt többek között 7200 hétéves általános iskolás testtömegét és testmagasságát is megnézik.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-11

Az Auchan itthon forgalmazott saját márkás termékeinek 84 %-át hazai cégekkel fejleszti.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-10

Íme, 50 élelmiszer, amelyek fogyasztása az emberi szervezet és a bolygónk számára egyaránt kedvező.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-10

A Randstad munkáltatói márka felmérésén első helyen végzett kategóriájában az üdítőital-palackozó.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-09

Így is hasít.

#10
Store Insider
2019-09-06

A megkérdezettek 15,8%-a csak egy kávét iszik, míg a többség (36,1%) csak péksüteményt vagy szendvicset.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.