hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2663
#1
Store Insider >> rovataink >> innováció
2020-02-26

A magyar kkv-k az innováció területén lemaradásban vannak, de most segítséget kaphatnak a fejlődésükhöz.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-20

A GVH elfogadta a PRODUCT OF THE YEAR HUNGARY Kft. saját díjazási rendszerére vonatkozó vállalásait.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-02-19

Egészség, környezetvédelem, állatjogok.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-02-17

Idén nyolc tematika körül forog a kiállítás Düsseldorfban, ahol 61 ország, közel 2400 vállalata képviselteti magát.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-13

Most lépjen, aki hetente friss, minőségi élelmiszerhez akar jutni!

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-06

A Falatozz.hu országos ételrendelő portál elkészítette Magyarország pizzarendelési körképét.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-06

A Mobilitási Csomag és a sofőrhiány jelentik a legnagyobb kihívást az ágazatban.

#8
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-02-06

A K&H nagyvállalati növekedési indexe szerint csökken a lendület.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-04

A Vetőmag Szövetség információi szerint a tavaszi sörárpa pozíciója a következő években tovább gyengülhet.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-02-03

Ismét zsugorodott az euróövezet magánszektorának teljesítménye januárban.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.