hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 158
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-21

Újabb tudós figyelmeztetett a sóbevitel mérséklésének hatására.

#2
Store Insider
2019-02-07

Az Ady Endre Gimnázium, tudatos fogyasztóknak nevelik a diákokat.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-07

Nagypéter Sándor lett a szervezet új elnöke.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-04

Többek között az egyetemen elsajátítható tudásanyag is folyamatosan bővül.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-29

A harmadik negyedévében a beruházások volumene 22,1 százalékkal múlta felül az egy évvel korábbit.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-22

Bevezeti a szabványosított nyomonkövetési rendszerek oktatását a Debreceni Egyetem agrárkara.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-21

Égető szükség van a generációváltásra és a technológiai megújulásokra a mezőgazdaságban.

#8
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2018-11-16

Négy óra alatt költhettek el 200 millió forintot agráriumfejlesztésére egyetemisták - egy versenyen.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-18

Többek között a mezőgazdaságban tevékenykedők társadalmi felelősségvállalását szeretnék elismerni a díjjal.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-09-27

A visegrádi országok agrárkamarái Indianapolisban írtak alá megállapodást az amerikai szervezettel.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.