hirdetés
2020. február. 23., vasárnap - Alfréd.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1818
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-02-21

Elhagyja a műanyag fedelet a tejfölös poharakról az ALDI.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-21

Gazdaságélénkítést és környezeti fenntarthatóságot is szolgál a kezdeményezés.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-20

Idén sem szenvedett hiányt tanulságos előadásokban a PREGA.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-02-19

Összesen 3,8 milliárd forintot fektet a kiskereskedelmi dolgozók bérfejlesztésére a Tesco.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-19

Február 1-től Csorba László irányítja a Praktiker logisztikai folyamatait.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-18

Online vetélkedőt indított a DUE Médiahálózat.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-02-17

Idén nyolc tematika körül forog a kiállítás Düsseldorfban, ahol 61 ország, közel 2400 vállalata képviselteti magát.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-02-17

Elindult a JótÉtel, a kommunikációs és vállalati szektor jótékony célú kezdeményezése.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-14

Az új közös agrárpolitika elkészültéig a 2014-2020-as időszak szabályozása marad érvényben.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-02-14

Napok alatt 36 ezren írták alá, hogy hazánkban is legyenek csomagolás nélküli kozmetikumok.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.