hirdetés
2020. augusztus. 06., csütörtök - Berta, Bettina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1948
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-08-06

Hosszú távon minden második ember fogyasztási szokásait átalakítja az egészségügyi vészhelyzet világszerte.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-05

Az áruházlánc frissíti az élelmiszerek csomagolására és tárolására szolgáló, környezetbarát megoldásait.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-05

A világ lakosságának táplálkozásában megfigyelhető tendenciákat tekintve ez nem is akkora meglepetés.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-08-04

A Henkel többségi részesedést szerzett a gyorsan növekvő, közvetlen fogyasztói (D2C) üzletben.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-08-03
Magyarország is csatlakozott a snackgyártó Mondelēz fenntartható búzatermesztési programjához.
#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-08-03

Interjú a dm megújult kínálatának kialakításáról Kanyó Rolanddal, a dm marketing és PR menedzserével.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-03

Íme, a K&H a fenntartható agráriumért ösztöndíjpályázat nyertesének válasza az éghajlatváltozás mérséklésére.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-31

Hedonista túlélőkre és családos otthonteremtőkre oszlik a nemzedék.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-30

Tovább csökkentette műanyag-felhasználását a Lidl Magyarország:ezúttal zöldség-gyümölcs kínálatában.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-30

Műanyag szívószál nélkül lesznek kaphatóak a Nutricia FSMP termékek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.