hirdetés
2020. július. 15., szerda - Henrik, Roland.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 277
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-07-14

A magyarok 66%-a vásárolt divatterméket online a koronavírus-járvány idején.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-14

Új eszközzel bizonyítja a fenntarthatóság melletti elkötelezettségét a Henkel.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-09

Jelenléte az üvegpalacknál sokkal kisebb terhet ró a természetre.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-08

Egy 2020-as európai kutatás szerint a papír-karton megoldások a legnépszerűbbek.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-30

100 százalékban újrahasznosított PET-ből készült csomagolóanyagok.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-26

A cég elkötelezte magát a „planetáris határokat” tiszteletben tartó modell megvalósítására.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-25

Ismét bővült a SPAR környezetbarát termékeinek köre.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-24

A cég megszüntette kínálatában az eldobható műanyag termékek értékesítését.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-23

Interjú Alberto di Leóval, az Unilever Magyarország ügyvezető igazgatójával.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-19

A Henkel ismét megerősíti stratégiai irányvonalát a célzott növekedés elősegítésére.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.