hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 888
#1
Store Insider
2019-11-20

A közös cél a széndioxid-kibocsátás hatékony csökkentése az ellátási láncok szállítmányozási folyamataiban.(x)

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-18

Az áruházlánc Brüsszelben jelentette be átfogó hulladékcsökkentési programjának elindítását.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-11-15

Az esemény célja, hogy a figyelem középpontjába állítsa a kereskedelmet.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-11-15

A tehetségek bátorítása és a környezet iránti felelősségvállalás is megjelenik a Zwack tevékenységében.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-11-15

A felelősen gondolkodó és cselekvő emberek éves találkozója. (x)

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-11-13

A 2021-2027 időszakban is kiemelt figyelmet kap az élelmiszeripar.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-11-11

A dm megőrizte piacvezető pozícióját: több mint 8 százalékos forgalmi emelkedést értek el.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-11

November 15. délig lehet jelentkezni a Tesco közösségépítő pályázatára.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-11

A COOP számos dolgozójának munkáját díjazták az Európai Kereskedelem Napján.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-07

Ismét Energiatudatos Vállalat címet tanúsító védjeggyel ismerték el a COOP Gazdasági Csoport fejlesztéseit.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.