hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 847
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-20

Három tonnával csökkenti éves műanyagfelhasználását a Tesco.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-17

A 2019 Dow Jones Fenntarthatósági Index alapján Európában a cég áll az élen az üdítőgyártók ranglistáján.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-17

A termékinnovációs megmérettetésen szokatlan ízkombinációk és újszerű termékötletek versenyeznek egymással.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-17

A táplálkozási problémák egyéb formái azonban nagyon is jelen vannak.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-16

A cég többek között hűtőszekrény-adományozással igyekszik javítani a rászorulók életkörülményein.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-13

A Nestlé vállalja, hogy 2050-ig nullára csökkenti üvegházhatású gázkibocsátását.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-12

A Nestlé megnyitotta az élelmiszeriparban egyedülálló csomagolástechnikai kutatóintézetét

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-12

Hazánk mezőgazdasága és környezetgazdálkodása helyenként már most vízhiánnyal küzd.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-11

Újabb lépést tett a fenntarthatóság felé a vállalat.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-10

A teljes hálózatban elérhetőek lesznek a többször használatos szatyrok.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.