hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1018
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-07-02

A UPS 18. alkalommal adja ki éves fenntarthatósági jelentését.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-30

100 százalékban újrahasznosított PET-ből készült csomagolóanyagok.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-30

A Tesco Magyarországon az előző évhez képest 36 százalékkal kevesebb élelmiszerhulladékot termelt.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-29
Costa Coffee esettanulmány: a járvány okán a fogyasztói szokások is átalakultak: a kávézók helyett az otthoni kávéfogyasztás került előtérbe.
#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-29

Az EU némely célkitűzése ellen a WFO éves közgyűlésén is szót emelt a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-27

Hétköznapi termékekben és szolgáltatásokban megjelenő design értékeire hívják fel a figyelmet. 

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-26

A cég hollandiai egységein mutatja be, hogy a fenntartható működés bizonyos területeken nem csak ábránd.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-26

A cég elkötelezte magát a „planetáris határokat” tiszteletben tartó modell megvalósítására.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-25

Számos áruházlánc tartja fontosnak a biztonságos hazai tojástermelés és a fenntarthatóság ügyét.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-25

Ismét bővült a SPAR környezetbarát termékeinek köre.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.