hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 362
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-24

A terményt károsító vírus került a szakma és a hatóság látóterébe.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-02

A cég és a szervezet közös kampánya a fiatal lányokat érintő menstruációs szegénység enyhítését célozza.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-02

Valószínűleg a vaddisznók természetes vándorlása során jutott a térségbe a betegség.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-18

Hamarosan drágul a sertéshús, valamint a sertéshús készítmények ára Szlovákiában.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-12

Egyre kedvezőbbek a feltételek a tűzelhalást okozó baktérium fertőzéséhez.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-11

A kár megelőzése érdekében a gombaölő szeres permetezés javasolt.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-13

A cég például a rászorulók segítését és a sportot népszerűsítő programok támogatását is kiemel-ten kezeli.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-13

Ötvenöt törvénytelenül tartott állatot találtak a helyszínen.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-07

Ázsiában hódít a Te-Food blockchain-alapú megoldása.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-14

Nincs arra semmi garancia, hogy az afrikai sertéspestis a Dunántúlra nem fog átterjedni.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.