hirdetés
2020. május. 31., vasárnap - Angéla, Petronella.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 19
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-12

Készpénzmentes fizetés az online pénztárgépeknél: máris megszületett az első hazai megoldás. (X)

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-04-15

Díjmentesen juthatnak hozzá a magyar cégek a Peak vállalati költségkártyájához.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-04-08

Cofidis Hitel Monitor kutatás: a digitális átállásra nemrég még teljesen másképp néztünk, a  koronavírus óta ez már nem nyitottság kérdése.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-30

Egy magyar közösségi mobilfizetési alkalmazás támogatást nyújthat a koronavírus elleni harcban.

#5
Store Insider
2020-03-13

Hét kategóriában díjazták 2019 legkiválóbb menedzsereit.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-01-09

Ellophatatlan betegadatok, hamisíthatatlan áruk, biztonságos fizetés.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-01-08

Hangvezérelt fizetés okoshűtővel? Így fogunk fizetni 2020-ban.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-01-06

Alapvető változások jönnek a pénzügyek intézésében 2020-ban.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-12-09

Komoly konkurenciát kapnak a bankok 2020-ban a pénzügyi szolgáltatásokban.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-10

Indul az újabb inkubátorprogram.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.