hirdetés
2020. július. 11., szombat - Nóra, Lili.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 71
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-22

A legjobb, ha az üzleti partnerek csődeljárás keretében próbálnak egyezségre jutni.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-14

Az Atradius egyik elemzése szerint 2020 első félévében 6,3 százalékponttal zsugorodik a globális GDP.

#3
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-04-09

Olyan cégek is fenyegető helyzetben találhatják magukat most, akik pénzügyi helyzete biztos volt. 

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-11

A nehezen modellezhető új rizikófaktorok a jövedelmezőséget és a csődeljárások számát is befolyásolják.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-05

Túl rövid idő áll rendelkezésre az Egyesült Királyság és az EU közötti kereskedelmi egyezménykidolgozásához.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-20

Gyorsít az Európai Bizottság a versenyképesség növelésben.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-12-18

A következő fél évtizedben vélhetőleg kiegyensúlyozott emelkedés fogja jellemezni az ágazatot.

#8
Store Insider
2017-09-27

Boltnyitásban versenyez a dm és a Rossmann, bár a dm-nek a piacvezető pozíciójáért nem kell aggódnia.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-11-03

Megkötötték az adásvételi szerződést a Pápai Hús Csoport értékesítésére meghirdetett pályázaton nyertes vevővel. 

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-07-12

A TANO Commerce Kft. vásárolta fel a cégcsoportot.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.