hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 681
#1
2019-04-25
09:30:00

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz, akinek folyamatosan változik az életmódja. 

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-14

Értékben 5,5 százalékkal bővült a napi fogyasztási cikkek magyarországi piaca 2018 utolsó negyedévében.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-13

Márkaépítésről, a dizájn szerepéről, fogyasztókat érő hatásról és robogós mosómedvékről beszélgettünk Ipacs Géza grafikussal.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-08

Új név, új dizájn, bennfentes tartalom - az online oldalunkon is!

#5
Store Insider
2019-03-08

Váltásra kényszerítheti a kereskedőket az új utalvány-szabályozás.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-06

Spiegel György FMCG-területről érkezik a sörgyárhoz.

#7
Store Insider >> rovataink >> Az Év Boltja
2019-02-22

Ötödször indul Az Év Boltja verseny. További jó hír, hogy a pályázatokat 2019. március 1. 18 óráig várjuk.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-15

Szakemberek szerint az FMCG és az orvostechnika területén robbanthatnak be igazán a startupok.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-31

A továbbiakban többek között a cég Food Üzletágát is új szakember vezeti.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-24

A sörgyártó a Waberer’s csoporttól igazolta a szakembert.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.