hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 785
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-15

A vállalat megváltozott munkaképességű és autista munkavállalókat is alkalmaz.

#2
Store Insider
2019-04-01

A MagyarBrands Szakértői Bizottsága ezúttal is azon sikeres magyar márkákat rangsorolta.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-27

Közel 10%-os növekedés: több mint 617 milliárd forint forgalmat realizált a SPAR 2018-ban.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-25

2019 eleje óta tarta tendencia.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-13

A cég például a rászorulók segítését és a sportot népszerűsítő programok támogatását is kiemel-ten kezeli.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-28

Közösen indított el aláírásgyűjtési akciót a NAK és a MAGOSZ.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-25

A megfelelő képesítéssel rendelkező dolgozók utánpótlása akadozik a szektorban.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-25

A tavalyi esztendő utolsó negyedévében még emelkedett a mutató.

#9
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-02-06

Ön nyerne belőle? Az agrárkamara 15 perc alatt megmondja.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-01

Az ALDI is csatlakozik a munka és a család egyensúlyát elősegítő kezdeményezéshez.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.