hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 3988
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-18

Nem könnyű megállapítani, hogy környezetvédelmi szempontból ideális esetben kinek mit kellene ennie.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-16

Idén nagy hangsúlyt helyeznek a fiatalok megszólítására az ország egyik legnagyobb élelmiszeripari eseményén.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-16

A helyi önkormányzat azt szeretné, ha minél több piaci szereplő csatlakozna a karitatív kezdeményezéshez.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-13

A Nestlé vállalja, hogy 2050-ig nullára csökkenti üvegházhatású gázkibocsátását.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-12

A Nestlé megnyitotta az élelmiszeriparban egyedülálló csomagolástechnikai kutatóintézetét

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-12

7,7 százalékkal bővült a napi fogyasztási cikkek magyarországi piaca 2019 második negyedévében.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-12

A tej és tejtermékek előnyeit és fontosságát már 10-ből 8 kiskamasz ismeri.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-12

Tartós élelmiszert juttatott el hátrányos helyzetű családoknak a Magyar Élelmiszerbank Egyesület.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-12

130 százalékkal bővült az alkoholmentes radlerek forgalma. 

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-10

Íme, 50 élelmiszer, amelyek fogyasztása az emberi szervezet és a bolygónk számára egyaránt kedvező.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.