hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 4124
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-26

A gyermekeket közvetlenül megszólító reklámoknak nem lebecsülendő a hatása.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-25

Figyelni kell a kimaradó tápanyagok pótlására.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-02-24

Mi áll a hűtlenség mögött? Szükséges-e marketingstratégiát váltani?

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-20

Idén sem szenvedett hiányt tanulságos előadásokban a PREGA.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-20

Egy kutatás szerint kétszer annyi kalóriát égethet el, aki nagy vacsora helyett reggelire eszik többet.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-20

Nyolc pontból álló Klíma- és természetvédelmi akciótervet mutatott be a magyar állam.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-02-19

Egészség, környezetvédelem, állatjogok.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-19

Tavaly a cég árbevétele 7 százalékkal gyarapodott 2018-hoz képest.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-02-17

Idén nyolc tematika körül forog a kiállítás Düsseldorfban, ahol 61 ország, közel 2400 vállalata képviselteti magát.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-02-17

Kivonulnak a közvetlen gyerekmarketingből: felhagy a kisgyerekekre célzott reklámokkal az egyik nagy élelmiszergyártó.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.