hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 7510
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-20

Gyártói pálfordulás - természetes receptek a legnagyobbaknál.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-20

A Golden Granet pékárui, kekszei számos étkeztetési problémára kínálnak megoldást. (X)

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-17

Lassul a kiskereskedelem lendülete, de még így is éllovas a régióban.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-17

Fogyasztói motivációk: kényelem, ár, fenntarthatóság.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-17

Egy amerikai cég új termékvonala hűen tükrözi a rovar alapú élelmiszerek piacának globális kilátásait.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-17

Az eljövendő évtizedben 100 milliárd forintnyi beruházást tervez megvalósítani a vállalat.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-16

Itt az új „mentes” alapanyag.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-16

A Tetra Pak újabb piacokon vezeti be ismét az eredeti Tetra Pak csomagolást.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-15

Többek között a nyers spenót és a sóska mértéktelen fogyasztásának is lehet kedvezőtlen egészségügyi hatása.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-14

Új magyar termékcsoportokkal is megjelenik az Agrármarketing Centrum.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.