hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 745
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-12

Egyre inkább az adatok diktálják az irányt.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-08

Az elmúlt egy évben egyértelműen az élelmiszerek ára emelkedett a legnagyobb mértékben.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-28

Közösen indított el aláírásgyűjtési akciót a NAK és a MAGOSZ.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-27

Az UHT-tej térnyerését hozhatja az áfacsökkentés.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-26

A Bizottság egyértelmű tájékoztatást kér a kereskedőktől az árakról és az árengedményekről.

#6
Store Insider
2019-02-21

A magyarok az európai átlagnál pozitívabban látják anyagi helyzetüket, mint öt éve.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-12

Éves szinten az élelmiszerek 4,2 százalékkal drágultak az első hónapban.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-04

A hazai fogyasztói kosárban az uniós átlagnál nagyobb súlyt képviselnek az élelmiszerek, melyek áremelkedése az inflációt is meglódíthatja.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-25

Napjaink élelmiszer-kereskedelme négy kulcsfontosságú lépést követel meg.

#10
Store Insider
2018-12-21

Január elsejétől 18%-ról 5% százalékra csökken az ESL és az UHT tejek forgalmi adója.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.