hirdetés
2020. augusztus. 14., péntek - Marcell.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 301
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-23

2019 utolsó negyedévéhez képest globálisan 14 pontot zuhant a mutató.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-06

A Moody's szerint az európai lakossági fogyasztás harmada elveszhet vagy későbbre tolódhat.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-03-12

Hogyan hathatnak az összehasonlító oldalak a fogyasztói döntésre?

#4
Store Insider
2020-02-18

A Coca-Cola, az Unilever és a Vodafone is aláírták a felhívást.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-01-08

Hangvezérelt fizetés okoshűtővel? Így fogunk fizetni 2020-ban.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-12-06

Interjú az Agrosprint Zrt. vezetőivel, idősebb és ifjabb Fülöp Gáborral.

#7
Store Insider
2019-11-04

A élelmiszertermékek nyomon követése globális szinten az élelmiszeripar TOP 5 legfontosabb témája között szerepel.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-16

Közzétette az Eurostat az uniós fogyasztói árak változásának alakulásáról szóló végleges adatait. 

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-19

Az európai átlaghoz hasonló elvek alapján hozzák meg honfitársaink is élelmiszer-választási döntéseiket.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-07-12

Ingerszegény vagy ingergazdag - avagy mire figyel a fogyasztó a boltban?

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.