hirdetés
2020. július. 15., szerda - Henrik, Roland.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 137
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-07-09

A HELL ENERGY Magyarország intenzív kampányokkal és jelenléttel újrapozícionálja XIXO brandjét.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-23

Interjú Alberto di Leóval, az Unilever Magyarország ügyvezető igazgatójával.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-23

Így is a sok éves átlag alatt maradt a mutató.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-25

Májusban a szolgáltatói mellett a kereskedelmi bizalmi index javult a legnagyobb mértékben.

#5
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-01-24

Marketingtanácsok és tapasztalatok az AGROmashEXPO-n.

#6
Store Insider >> rovataink >> Influencer marketing
2019-11-27

Lelkes nagykövetek, értékes insightok és kreatív fogyasztói tartalmak.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-19

Közös jótékonysági kampányt indít a Coca-Cola, a Magyar Vöröskereszt és a Street Kitchen.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-08

Minden érzékszerv egy újabb értékesítési csatorna.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-03

Egy kampány és tanulságai - sztori és meglepő számok.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-17

A három hetes kihívás ideje alatt 10 oktatóvideó lesz elérhető a vállalat honlapján.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.