hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 4696
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-24

Látványfőzéssel indult útjára a kampány.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-22

A COOP Gazdasági Csoport tavaly 4 százalékkal növelte árbevételét.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-22

Szakít az eldobható plasztik poharakkal a rendezvény.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-22

Felépült az Alföldi Tej új debreceni üzeme, amely Kelet-Közép-Európa legmodernebb sajt- és porítógyára.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-22

Egy játék keretében a fogyasztóknak kell kitalálni, hogy milyen ízű burgonyaszirmot vásároltak.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-21

Rekordot döntött az EU papír- és hullámkarton-újrahasznosítás terén.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-21

A kerek évfordulót a cég új imázsvideóval ünnepli.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-20

Gyártói pálfordulás - természetes receptek a legnagyobbaknál.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-17

Fogyasztói motivációk: kényelem, ár, fenntarthatóság.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-17

Egy amerikai cég új termékvonala hűen tükrözi a rovar alapú élelmiszerek piacának globális kilátásait.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.