hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 247
#1
Store Insider
2019-04-10

Kevés a kifogásolható élelmiszer a boltok polcain.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-28

A nagyívű akció során számos szabálytalanságra derült fény az internetes üzletek működésében.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-26

A Bizottság egyértelmű tájékoztatást kér a kereskedőktől az árakról és az árengedményekről.

#4
Store Insider
2019-02-22

Átadták "Az év fogyasztóvédelmi referense" díjakat.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-01

Nagyszabású kereskedelmi egyezmény lépett hatályba az EU és a felkelő nap országa között.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-31

A szakértők által mostanáig megvizsgált élelmiszerek harmada esetében bizonyultak indokoltnak az aggodalmak.

#7
Store Insider
2019-01-10

Szorgosan kergeti a fogyasztóvédelem a webáruházakat.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-22

A megtévesztő akciókkal kereskedő cégek igencsak megüthetik a bokájukat.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-16

Az EB felmérése szerint, a fogyasztói piacok 2018. évi eredménytábláján számottevő a hazai javulás – a testápolók érték el a legjobb eredményt.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-19

A legerősebb ösztönző: "az ott, ahol éppen van a vásárló." 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.