hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 246
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-28

A nagyívű akció során számos szabálytalanságra derült fény az internetes üzletek működésében.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-26

A Bizottság egyértelmű tájékoztatást kér a kereskedőktől az árakról és az árengedményekről.

#3
Store Insider
2019-02-22

Átadták "Az év fogyasztóvédelmi referense" díjakat.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-01

Nagyszabású kereskedelmi egyezmény lépett hatályba az EU és a felkelő nap országa között.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-31

A szakértők által mostanáig megvizsgált élelmiszerek harmada esetében bizonyultak indokoltnak az aggodalmak.

#6
Store Insider
2019-01-10

Szorgosan kergeti a fogyasztóvédelem a webáruházakat.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-22

A megtévesztő akciókkal kereskedő cégek igencsak megüthetik a bokájukat.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-16

Az EB felmérése szerint, a fogyasztói piacok 2018. évi eredménytábláján számottevő a hazai javulás – a testápolók érték el a legjobb eredményt.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-19

A legerősebb ösztönző: "az ott, ahol éppen van a vásárló." 

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-06-08

Megerősödik az unión belüli kereskedelem irányítása.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.