hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 268
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-27

A közös európai fogyasztóvédelmi fellépés eredményeként több millió megtévesztő reklám tűnt el az online térből.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-04-03

Az ITM 69 fertőtlenítő hatásúként kínált terméket tesztelt, ezek közül csak kettő bizonyult teljesen hatástalannak.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-03-31

A magyar mezőgazdaság és az élelmiszeripar 25 millió ember ellátására képes - állítják.

#4
Store Insider
2020-03-23

Lehet-e jogszerűen reklámozni a vírus ellen védő termékeket?

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-16

Önérdek-érvényesítő attitűdre biztatja a vásárlókat az ITM fogyasztóvédelemért felelős helyettes államtitkára.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-03-12

Hogyan hathatnak az összehasonlító oldalak a fogyasztói döntésre?

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-02-17

Kivonulnak a közvetlen gyerekmarketingből: felhagy a kisgyerekekre célzott reklámokkal az egyik nagy élelmiszergyártó.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-13

2019-ben több mint félmillió termék árát ellenőrizte a fogyasztóvédelem.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-02

Az Innovációs és Technológiai Minisztérium tesztje megnyugtató eredménnyel zárult.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-11-15

Az esemény célja, hogy a figyelem középpontjába állítsa a kereskedelmet.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.