hirdetés
2020. március. 28., szombat - Gedeon, Johanna.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 146
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-02-07

A Wessling szakembereinek előadása a Sirha Budapesten. 

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-24

Jól fogy a piacon az amerikai fejlesztésű, ehető kanál.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-20

A Nébih szezonális kontrollja vegyes eredményekkel zárult.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-03

Egy izraeli startup által kikevert anyaggal tovább lehet megőrizni a zöldségek és a gyümölcsök frissességét.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-12-11

Itt a nélkülözhetetlen lista- hasznos segítség a Tesco-tól!

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-26

A Nébih szakemberei súlyos hiányosságokat, rágcsáló ürüléket és élő csótányokat találtak az egységben.

#7
Store Insider
2019-08-13

Nyáron fokozottan fontosak a higiénés konyhai alapszabályok: a friss táplálékokat a baktériumok is kedvelik.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-12

Donald Trump kormánya tekintélyes vámmal sújthatja őket.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-03

A csúnya zöldségek és gyümölcsök egyenjogúságáért kampányol a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-12

Öt klímabarát tipp és Thomas Pesquet asztronautával készített kampányvideó.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.