hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 18
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-15

A vállalat megváltozott munkaképességű és autista munkavállalókat is alkalmaz.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-06

Ismét elismerték az Auchan a fogyatékkal élők integrációját segítő vállalati programjait.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-28

Több mint 1,2 milliárd forintból épült fel az új SPAR enjoy. convenience üzem.

#4
Store Insider
2017-05-05

Országszerte kerekesszékes és ikerüléses bevásárlókocsikat, és bolti mopedeket üzemeltetnek.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-06-08

Idén e-kereskedelmi szolgáltatását is elindítja a vállalat.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem >> Tesco
2015-12-16

Pillanatnyilag 960 megváltozott munkaképességű ember dolgozik az áruházlánc üzleteiben.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-05-04

Jelenleg mintegy 200 megváltozott munkaképességű kolléga áll alkalmazásban az üzletláncnál.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-04-30

Így ünnepli 17. születésnapját az üzletlánc magyarországi leányvállalata.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-04-02

Ismét kiérdemelték a Salva Vita alapítvány elismerését.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-03-09

A vállalat magyar részlege idén már rentábilis lehet.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.