hirdetés
2020. július. 11., szombat - Nóra, Lili.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 102
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-12-10

Egészségügyi csodafegyver vagy az innovációs és versenyképességet rontó tényező?

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-20

A Nagy István agrárminiszterrel készített exkluzív interjú teljes változata. 

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-30

A Tej Terméktanács szerint ma már több a magyar, mint a külföldi tej a boltokba.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-14

Az áfacsalások csökkentése a cél.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-08

A piaci folyamatok teszik szükségszerűvé az árváltozást.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-02

Az agrártárca szerint az áfa-fizetés megfordítása nem csökkenti a költségvetés bevételeit.

#7
Store Insider
2018-11-15

A visegrádi országok közös fellépését szorgalmazza a hazai logisztikai szakma.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-08-07

Egyebek mellett az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvény is módosul.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-08-01

A KSH összegezte a magyar háztartások 2017-es fogyasztását.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-12

12 milliárd forinttal. Az uniós kiegészítéssel működő támogatások megnégyszereződnek. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.