hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 291
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-11

Hazai élelmiszeripari szereplők értékelnek - 130 milliárd forint a tét.

#2
Store Insider
2019-03-01

Érdemes a megszokottnál nagyobb figyelmet fordítani a kamatlevonás-korlátozási szabályokra.

#3
Store Insider
2019-02-14

A társaság szerdán szerződést írt alá a Green Tech Innováció Zrt-vel és az Integratechnology Kft-vel.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-06

2018-2019-es üzleti évének első háromnegyedévében a cég 23,88 milliárd forint bruttó árbevételt ért el.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-04

Tavaly novemberben az ipari termelői árak 5,1 százalékkal haladták meg az egy évvel korábbiakat.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-17

A GKI idén 4,6 százalékos bővülésre számít.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-19

A Hilltop pincészet hivatalosan is bemutatta chardonnay dűlőválogatását.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-11-07

A cég az elmúlt üzleti félévben 1,129 milliárd forint adózott eredményt ért el.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-03

A cég folyó üzleti évének első felében csak a közép-európai divízió fogta vissza kissé a profitot.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-31

Fenntarthatatlanná vált az áfacsökkentés után ígért 17-22 százalékos árleszállítás.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.