hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 24
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-17

Elindult a szavazás a Tesco „Ön választ, mi segítünk” pályázati programjában.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-11

Budapest is csatlakozott az adidas globális kezdeményezéséhez.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-11

Az ásványvízgyártó karitatív akcióra hívja a futás szerelmeseit az idei Telekom Vivicittá Városvédő Futáson.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-01

A 10 kilométeres szakasznak könnyen helyet tudtak szorítani a kétmillió palackot számláló helyiségben.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-05-31

Mi több, történelmi rekord született rajta.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-15

A Varga Pincészet idén is frissítő váltópontjaként szolgált az NN Ultrabalatonon résztvevőknek.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-16

Az ország legnagyobb futófesztiválján idén több újdonsággal is szolgált a SPAR Magyarország.

#8
Store Insider
2017-09-21

III. Szeged Nova Futónap: a Cornexi munkatársai maguk is lefutják az 5 km-es távot.

#9
Store Insider
2017-04-04

A Szentkirályi 1100 literes szelektív hulladékgyűjtő szigetet alakít ki a városvédő futás alatt.

#10
Store Insider
2017-03-28

Az ásványvízgyártó egyebek mellett a több tízezer résztvevő hidratációjáról is gondoskodik.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.