hirdetés
2020. május. 31., vasárnap - Angéla, Petronella.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 224
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-08

A koronavírus-járvány március második felétől komoly hatással volt a csoport működésére.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-27

A közúti fuvarozás környezetbarátabbá tételét tűzte ki célul a Daimler és a Volvo új, közös vállalkozása.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-04-24

Ezen a piacon gyakran még normál üzemmenet mellett is nehéz pontosan látni a trendeket, most szinte lehetetlent.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-04-22

Havi 10.000 termék ingyenes megjelenítését kínálja az Italkereső.hu oldalán minimum 2 hónapon át.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-04-08

Csokinyúlból nincs hiány, sláger a müzli, a keksz és snack is. Az Édességgyártók Szövetsége adományozásokat is szervezett.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-02

A gabonaszállítást a járvány nem befolyásolja.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-02

A szektor gyakorlatilag csak exportra termel, ami a járvány alatt hatalmas hátrányt jelent.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-04-01

A Logisztikai Egyeztető Fórum (LEF) szerint kiemelt közfeladatot ellátó személyeknek kell nyilvánítani az árufuvarozásban dolgozókat.  

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-03-31

A magyar mezőgazdaság és az élelmiszeripar 25 millió ember ellátására képes - állítják.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-03-17

A Magyarországot átszelő, a szomszédos országokba irányuló kamionoknak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.