hirdetés
2020. augusztus. 13., csütörtök - Ipoly.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 231
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-29

Tavaly éves szinten közel egymilliárd forinttal nőtt a cég árbevétele.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-23

 A CER Csoport új mozdonyok beszerzésére fordít 2,2 milliárd forint összegű tőkebefektetést.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-22

Jövő évtől a közúti áruforgalmat ellenőrző rendszerben nem kell jelenteni a nem kockázatos termékeket.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-07-06

A hazai exportfuvarok közel egyharmadát áron alul viszik el a román fuvarozók.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-22

2020 első három hónapjában a szállított áruk tömege 8,7 százalékkal esett vissza.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-11

A koronavírus-járvány világszerte és még soha nem látott módon sújtotta az árufuvarozást. 

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-03

A Lufthansa szerint 2023-ig tart a válság a légi közlekedésben.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-08

A koronavírus-járvány március második felétől komoly hatással volt a csoport működésére.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-27

A közúti fuvarozás környezetbarátabbá tételét tűzte ki célul a Daimler és a Volvo új, közös vállalkozása.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-04-24

Ezen a piacon gyakran még normál üzemmenet mellett is nehéz pontosan látni a trendeket, most szinte lehetetlent.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.