hirdetés
2020. augusztus. 14., péntek - Marcell.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 174
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-22

A termékek frissességét a lehető legrövidebb ellátási lánccal biztosítja az áruházlánc.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-17

Országszerte megkezdődött a dinnyeszüret.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-10

Az áruházlánc célja ezúttal is a hazai termelők kiemelt támogatása.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-19

Hazánkban idén mintegy 525 hektáron termesztenek a gyümölcsből.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-09

Rendkívül praktikusak.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-05

Ausztrál tudósok termények hátrahagyott részeiből próbálnak hatékony energiatároló rendszereket létrehozni.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-03-02

Listáztuk 2020 legfontosabb trendjeit.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-14

A 2020 márciusában megjelenő italok némelyike koffeint is tartalmaz.

#9
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-08-01

Rendszeresen egyeztet a NAK és az Auchan.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-07-15

Az időjárás a dinnyét sem kíméli -  indul a magyar görögdinnye szezonja a boltokban.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.