hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1344
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-17

Jelentés készült a mezőgazdasági és élelmiszeripari termékek exportjának és importjának tavalyi alakulásáról.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-17

A közelmúltban leesett csapadék már nem sokat nyomott a latban.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-12

Márciusban folytatódott a nagykereskedelmi árak emelkedése Németországban.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-10

A termés 30 százalékát vihette el a szárazság, de ennél akár lényegesen több is lehet a kiesés.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-08

A szárazság a primőr zöldségekre nincs olyan hatással, mint a szabadföldön termelt gabonafélékre.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-04

A tejtermékek drágulása mellett a gabonafélék, növényi olajok és cukor olcsóbbak lettek.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-04

Ha az időjárási körülmények nem változnak, meredek drágulásnak indulhatnak a zöldségek és a gyümölcsök is.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-02

A cég bevezette a rendszeres sporttevékenységet végzők igényeire szabott zabkását és a müzlit.

#9
Store Insider >> rovataink >> ALDI
2019-04-02

A Milfina gyümölcsjoghurtok változatos ízekben és vidám gabonabetéttel kerültek az ALDI-hűtőpultokba. (x)

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-01

Szavazzanak kedvenc boltjukra!

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.