hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1052
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-18

Mi is pontosan az Európai Élelmiszerhálózat? 

#2
Store Insider
2019-10-18

II. SZEGA Nemzetek Sajtfesztivál: 25 ország közel félezer sajtkülönlegessége hazánk legnagyobb sajtünnepén.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-11

Megkezdődnek a közétkeztetési szakácsverseny elődöntői.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-10-10

Nőkre fókuszál a Magyar Sörgyártók Szövetségének legújabb kisfilmje.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-03

Egy svéd cég ötlete már gyerekkorban felkészít a fenntartható táplálkozásra.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-27

A kiadványhoz az agártárca és a Nébih szakmailag és tartalmilag egyaránt hozzájárult a kiadványhoz.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-09-27

Közel negyvenezer négyzetméteren, 680 kiállító részvételével indult el a 79. Országos Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Kiállítás és Vásárt.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-27

Lezajlott a Pannon Gasztronómiai Akadémia menetrendszerinti alapanyagtesztje.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-09-24

Kacsamáj paté és pulled pork után az OMV VIVA egy újabb pikáns összeállítással rukkolt elő.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-20

Magyar példákon keresztül mutatják be a világ sörtípusait.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.