hirdetés
2020. május. 31., vasárnap - Angéla, Petronella.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1087
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-28

Ezúttal egy karamellás változattal gazdagodik a kínálat.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-19

Új internetes értékesítési platform indult mezőgazdasági termelők számára.

#3
Store Insider
2020-05-13

Meghódítják a gasztrovilágot a génbankból kiszabadított ritka paradicsomok.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-08

Szavazzon kedvenc boltjára!

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-04

Idén is folytatódik az ÖMKI tavaly elindított, népszerű kezdeményezése.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-23

Újabb kampánnyal segíti a magyar élelmiszer-előállítókat a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-16

Aranyainak számát a járvány miatt a cégnek idén már nem lesz lehetősége tovább gyarapítania.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-03-13

Exkluzív beszélgetés Burján Csabával az Unilever Food Solutions South East Europe  managing directorával.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-05

A SPAR honosította meg Magyarországon a negyed évszázada még ismeretlen hipermarket-formátumot.

#10
Store Insider
2020-02-28

2 millió euros befektetésből lép nemzetközi piacra a különleges magyar éttermi brand.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.