hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 9
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-25

Egyetemisták mérték össze kreativitásukat a „Gazdálkodj okosan! NAK Agrotech Hackathon” nevű erőpróbán.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-11

Innovációs ötletverseny a fenntarthatóság jegyében.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-11-22

A teljes piaci forgalom elérheti a 31 milliárd forintot a karácsonyi szezonban.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-04-22

Már várjuk a jelentkezéseket, a gyorsak ajándékot kapnak! (x)

#5
Store Insider XXI. évf. 5. szám
Store Insider >> pr cikk
2013-05-20

Június 5-6. ismét Szakma Napja konferencia. Küldje el jelentkezését még ma! 

#6
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2013-04-04

A Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei Rozsály példája már a BBC érdeklődését is felkeltette. A falu az önfenntartás útjára lépett: mindent maga termel és maga állít elő, sőt a fűtéshez sem használ gázt.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2012-05-14

Ételtársasjátékot ötlött ki egy cseh táplálkozási szakember az egészséges életmód tudatosítása végett.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem >> Tesco
2010-01-14
Az Unilever Magyarország Kft. 2009 januárjában, hagyományteremtő szándékkal indította útjára az Országos Mentőszolgálat munkáját támogató, valamint a lakosság ismereteit bővítő kezdeményezését „Gazdálkodj és segíts okosan” néven, amelyet idén is meghirdet „Segíts okosan!” címmel.  
#9
Store Insider
2009-06-02
Defibrillátorokat kapott az Országos Mentőszolgálat a „Gazdálkodj és segíts okosan” programnak köszönhetően.
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.