hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 7196
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-25

2019 eleje óta tarta tendencia.

#2
Store Insider
2019-03-22

A magyar mezőgép-piac 2018-ban is dinamikusan növekedett, ezzel rekordforgalmat ért el.

#3
Store Insider
2019-03-22

Ma a vízelvezetés helyett a víz megtartására kell törekedni.

#4
Store Insider >> rovataink >> innováció
2019-03-22

Nagyszerűen működteti gazdaságát egy négy gyerekes lengyel asszony a a precíziós technológiának köszönhetően.

#5
Store Insider
2019-03-22

Robotizálással, képzésekkel, a szakemberek elismerésével küzdenek a munkaerőhiány ellen a Mapeinél.

#6
Store Insider
2019-03-22

Elkerülhetetlen a palackozott víz drágulása Romániában.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-21

Kettős minőség az EU-ban.

#8
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-03-21

A kormányzat és az üzleti szféra fejlesztési és befektetési lehetőségekről tárgyalnak.

#9
Store Insider
2019-03-21

Így lehet hatékonyabb a munkaerő megtartása.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-20

Együttműködési megállapodás a Szent István Egyetem és a Miskolci Likőrgyár Zrt. között.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.