hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 7513
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-09

Az áfakulcs mérséklése az elemzett termékcsoportok mintegy felénél nem vitte lejjebb a fogyasztói árakat.

#2
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-12-07

Ingyenesként hirdetik a szolgáltatást, és bár az, a felhasználók hasznot hajtanak a cégnek, tehát nem az.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-12-07

A gazdasági növekedés fenntartásához most kell döntéseket hozni - hangzott el az eseményen.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-12-07

A digitalizáció és az öntözésfejlesztés lehetnek a válaszok a klímaváltozásra itthon. 

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-12-06

Interjú az Agrosprint Zrt. vezetőivel, idősebb és ifjabb Fülöp Gáborral.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-12-05

A nemzetgazdaság első féléves külkereskedelmi többletének több, mint a felét az agrárium adta.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-05

Nyolc hazai családi tulajdonú cég kapott idén K&H családi vállalatok kiválósági díjat.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-04

Az ez évi kiírásban három kategóriában mérettethetik meg magukat a tanyagazdák.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-12-03

1989-től volt a GfK Hungária ügyvezetője.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-03

Az elmúlt fél évben 6 százalékkal emelkedett a nyerstej felvásárlási ára.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.