hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 7274
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-22

A COOP Gazdasági Csoport tavaly 4 százalékkal növelte árbevételét.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-21

A Nyírzem cégcsoport 20, a Mecsek Füszért 70 éve alakult meg. 

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-21

Rontott előrejelzésén az OECD.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-20

Az élelmezésbiztonság és a klímaváltozás problémaköre is napirendre került a konferencián.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-20

A világszintű termelés stagnálása mellett a fogyasztás szemlátomást növekszik.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-17

Lassul a kiskereskedelem lendülete, de még így is éllovas a régióban.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-17

Az üzemben zabpehelylisztet, zabpelyhet és prémium zabpelyhet állítanak majd elő.

#8
Store Insider >> pályázat
2019-05-17

Még május 24-éig lehet pályázni a gazdaság egyik legrangosabb kitüntetésére.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-17

Egy amerikai cég új termékvonala hűen tükrözi a rovar alapú élelmiszerek piacának globális kilátásait.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-16

A lefülelt bűnszervezet 2017-ben bűncselekmények elkövetésére hozott létre gazdasági társaságokat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.