hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 17
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-03

Egy kampány és tanulságai - sztori és meglepő számok.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-30

Szívesen megadják az árát - a kényelem lett a legfőbb érték.

#3
Store Insider >> rovataink >> reklámok
2018-09-03

Idén már közel 180 milliárd forint értékben rendeltünk terméket az internetről.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-05-22

A megye bora büszke címet egy éven át viselhetik a kiválóságok.

#5
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2018-04-26

Látlelet, megoldások az FMCG szektorban.

 

#6
Store Insider >> rovataink >> reklámok
2018-02-13

Minden eddiginél kevesebb ideig figyelnek, folyamatosan online-ak, és immunisak az online hirdetésekre.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-12-13

Három évig dolgoztak együtt, a Mito váltja őket.

#8
Store Insider >> rovataink >> Top 50 innovátor
2017-04-20

Bevezető, a leginnovatívabbaknak választott FMCG cégek listája, módszertan.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-07-14

Szorgalmazzák, hogy a márkák végre vegyék komolyan a gender-témát.

#10
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2014-06-04

Az időjárás miatt viszont lényegesen több a kórokozó.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.