hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 191
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-12-06

Interjú az Agrosprint Zrt. vezetőivel, idősebb és ifjabb Fülöp Gáborral.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-05

Érdekes módon karácsonyi különlegességnek szánják.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-02

Egy projekt keretében minden megvásárolt koktél után egy névre szóló facsemetét ültetnek a vásárló nevében.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-28

1 milliárd forintos beruházást valósított meg a Varga Pincészet.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-11-04

A magyar ízlésvilágnak készítették a Búzavirág kézműves gint.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-10

Állítólag némi diós jelleget is fel lehet fedezni a zamatában.

#7
Store Insider
2019-09-03

A  brit gin-tradíciót megújító Bulldog Gin nem véletlenül lett a bartenderek egyik kedvence.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-02

A Fluére a szeszes italok élményét nyújtja, az alkoholmentes italok biztonságával.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-16

A beruházást a Baromfi-Coop Kft. valósította meg 2,6 milliárd forintból.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-15

A csomagolás a Graphasel Design Studio keze munkáját dicséri.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.