hirdetés
2020. július. 15., szerda - Henrik, Roland.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 190
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-29

Az EU némely célkitűzése ellen a WFO éves közgyűlésén is szót emelt a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-23

Interjú Alberto di Leóval, az Unilever Magyarország ügyvezető igazgatójával.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-04

A FAO élelmiszerár-index szerint negyedik hónapja csökken az alapvető élelmiszerek piaci ára.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-01

A járvány elleni intézkedések nem befolyásolhatják az élelmiszerellátást negatívan - A WHO, a FAO és a WTO közös nyilatkozata.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-11

A nehezen modellezhető új rizikófaktorok a jövedelmezőséget és a csődeljárások számát is befolyásolják.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-05

Globális szinten a növényi olajok indexe 10,3 százalékot esett január óta.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-03-02

Helyettesíthetik-e a pálmaolajat a hazai olajosnövények?

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-02-07

A Wessling szakembereinek előadása a Sirha Budapesten. 

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-05

Túl rövid idő áll rendelkezésre az Egyesült Királyság és az EU közötti kereskedelmi egyezménykidolgozásához.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-30

Tavaly 11 000 tonna élelmiszert mentett meg a jótékonysági szervezet.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.