hirdetés
2020. július. 15., szerda - Henrik, Roland.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 361
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-07-13

Az élelmiszer-pazarlás problémájára hívja fel a figyelmet az IKEA és a Felelős Gasztrohős Alapítvány.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-02

A gabonatermés és az élelmiszersegély iránti igény egyidejű növekedését jósolja 2020–2021-re a FAO.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-27

 Az év második felétől fellendülés, jövőre lendületes növekedés várható - állítja a Fitch Ratings.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-19

Az unió polgárai aktívan részt vehetnek a felülvizsgálatban.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-18

Közel 46 millió forint értékben adományozott terméket a Procter&Gamble.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-11

A koronavírus-járvány világszerte és még soha nem látott módon sújtotta az árufuvarozást. 

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-08

Rekordot döntött tavaly az egy főre jutó globális halfogyasztás - áll a FAO új jelentésében. 

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-04

A FAO élelmiszerár-index szerint negyedik hónapja csökken az alapvető élelmiszerek piaci ára.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-26

Március óta számos új webáruház jött létre.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-25

Házon belülről érkezett az SAP fejlesztőközpontjának új operatív vezetője.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.