hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 341
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-08

Szavazzon kedvenc boltjára!

#2
Store Insider >> rovataink >> ALDI-ajánlatok
2020-04-24

Az ALDI „Azon melegében” látványpékségeiben kapható hazánkban először frissen sütött, glutén- és laktózmentes túrós táska. (x)

#3
Store Insider >> rovataink >> Mentes-M
2020-04-17

Az ALDI „Azon melegében” látványpékségeiben kapható hazánkban először frissen sütött, glutén- és laktózmentes sajtos stangli. (x)

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-02

Mostoha idők járnak az állati eredetű élelmiszerek piacára.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-31

Külsejét tekintve valamelyest az omlettre is emlékeztet a harapnivaló.

#6
Store Insider >> rovataink >> ALDI-ajánlatok
2020-03-20

Teljes kiőrlésű fűszeres sörkifli – Azon melegében. (x)

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-05

A SPAR honosította meg Magyarországon a negyed évszázada még ismeretlen hipermarket-formátumot.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-03-02

Listáztuk 2020 legfontosabb trendjeit.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-27

Minőségi és jelölési problémák egyaránt felmerültek a teszten.

#10
Store Insider >> rovataink >> Mentes-M
2020-02-13

Hagyomány és újítás, gyümölcsök, fehérjék, mentesek és édesek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.