hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 146
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-16

A KSH – Háztartási költségvetési és életkörülmény adatfelvétel elemzése.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-13

Márkaépítésről, a dizájn szerepéről, fogyasztókat érő hatásról és robogós mosómedvékről beszélgettünk Ipacs Géza grafikussal.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-04

A MTÜ szakmai szervezetekkel együttműködésben hozta létre.

#4
Store Insider
2019-03-01

A pincészet 7 író művével és Veress Tamás rajzaival újította meg a Prémium-borcsalád csomagolását.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-19

Február 22-től semmilyen, egészséggel kapcsolatos állítás nem tehető a csomagoláson és a reklámban.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-24

Az Extreme Net Kommunikációs Ügynökség nyerte a cég új weboldalára kiírt tendert.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-12

73 millió forintos keretösszeggel támogatják a sertéságazat piaci megjelenését.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-05

Ipacs Géza álmodta meg őket.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-09-13

A csomagolásán szereplő kislány figuráját egy fiatal magyar illusztrátor álmodta meg.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-04

Az USB kampánya a kiskereskedőket árufeltöltésre, a fogyasztókat vásárlásra ösztönözte.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.