hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 28
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-08

Újból gyógyszer-hatóanyag jelenléte miatt kellett kivonni a forgalomból egy potencianövelő készítményt.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-01

Gyógyszerhatóanyag-tartalmuk miatt kellett megszüntetni az értékesítésüket.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-30

Gyógyszer-hatóanyagot tartalmazó, férfiaknak szánt készítmények miatt intézkedett a Nébih.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-04

Egy augusztus végi ellenőrzés folytatásaként potencianövelő készítményeket vont ki a forgalomból a Nébih.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-08-13

A Nébih határozatlan időre felfüggesztette a dietanolamint tartalmazó készítmények forgalmazását.

#6
Store Insider
2017-07-10

A gyógyszerek tárolása a nyári meleg hónapokban fokozott körültekintést igényel.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-06-06

Korra és nemre való tekintet nélkül egyre többen vásárolnak és használnak étrend-kiegészítőt.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-02-20

Többek között fokozott egészségügyi veszélyhelyzet kockázatát idézték elő.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-10-17

Egy fiatal nő halála is esetlegesen kapcsolatba hozható a készítményekkel.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-06-02

Élelmiszernek minősülő termékeket vont ki azonnali hatállyal a forgalomból a NÉBIH.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.