hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 3935
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-10

Már kapható a növényi alapú fagyasztott hal- és rákpogácsa.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-10

Az áruházlánc célja ezúttal is a hazai termelők kiemelt támogatása.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-09

A két új pályázat a koronavírus-járvány okozta válság átvészelésében nyújt segítséget a termelőknek.

#4
Store Insider
2020-07-08

A koronavírusok főleg légúti megbetegedéseket okoznak, de vajon terjednek-e élelmiszerek útján?

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-08

Egy 2020-as európai kutatás szerint a papír-karton megoldások a legnépszerűbbek.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-07

A humántőke fejlesztése soha nem volt olyan időszerű, mint most.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-07

"Felelős vállalatként termékeink 95%-a már a jövő csomagolásában, az aludobozban kerül forgalomba."

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-07

Meghirdette innovációs versenyét az agrárkamara.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-06

Útmutató.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-03

A boltok többségében már beszerezhető az édes-savanykás ízű gyümölcs.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.