hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 3549
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-18

Márkamánia a cukorsokk és az online bevásárlás korában.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-16

Korántsem hullott azonban belőle elég.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-16

Megváltozik a csomagolás, valamint a termékportfóliót is racionalizálják.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-16

Az április 15-én létrejött közép-európai szervezet tizenöt tagozatot foglal magába.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-16

A hivatal összegezte tavaszi élelmiszerlánc-ellenőrzése első félidejének tapasztalatait.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-12

Márciusban folytatódott a nagykereskedelmi árak emelkedése Németországban.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-12

Az egység 125 telepakolt kamionnyi áru befogadására alkalmas.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-11

Az üzletlánc egy maglódi és egy budapesti üzletét újította meg összesen mintegy 752 millió forintból.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-11

A kár megelőzése érdekében a gombaölő szeres permetezés javasolt.

#10
Store Insider
2019-04-10

5+1 őrült ételpárosítás, amelynek nem lenne szabad működnie.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.