hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 44
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-24

A beruházás része többek között egy diószárító gép és egy gyümölcsfeldolgozó gépsor is.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-20

A NAK a konzerviparban használt számos technológiát mutatott be mélyrehatóbban a résztvevőknek.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-31

Integráció híján a magyar piaci szereplők versenyhátrányba kerülhetnek a lengyel termelőkkel szemben.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-23

Az üzemben készülő almaszirmot elsősorban kiskereskedelmi forgalomban tervezik értékesíteni.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-09-25

Rendkívül nagy az érdeklődés a kamara ismeretterjesztő szakmai programsorozata iránt.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-09-21

A gyümölcs termésmennyiségének legnagyobb növekedését a piac legmeghatározóbb szereplője tudta elkönyvelni.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-24

Raskó György közgazdász bírálta a demonstráló szabolcsi almatermelőket. 

#8
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2018-08-23

Az alma kilónkénti ára az áruházban mintegy 400 forintba, míg a termelőnél 70 forintba kerül.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-06-27

Hamarosan a termelőpartnereik számára jó előre felvásárlási ajánlatot kell tenniük a kiszámíthatóság jegyében.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-05-29

A kamara megtartotta „Zöldség-gyümölcs feldolgozás” című kétnapos szakmai felvilágosító rendezvényét.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.