hirdetés
2020. július. 15., szerda - Henrik, Roland.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 177
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-30

Megnyílt a világ legnagyobb, élelmiszer-termelésre szolgáló tetőkertje.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-23

Ez óriási pszichés terhet jelent a termelőknek.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-08

Becslések szerint mintegy 500 ezer tonnára lehet számítani az évi, átlagos 800-900 ezer tonnával szemben.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-20

Napról napra égetőbb a kérdés.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-14

A mínuszok gyakorlatilag már mindegyik gyümölcsfajnál jelentős virágkárokat eredményeztek.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-04-23

Továbbra sincs ember mezőgazdasági feladatokra - hosszabb távon a munkaerő kiváltása a járható út.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-02

Aki ezekből fogyaszt, sokat tehet immunrendszere erősítéséért.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-25

A kiállításra kerülő pálinkákat és párlatokat Magyarország legjobb pálinkaszakértői bírálják el.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-19

Idén hatodik alkalommal kerül sor a kertészeti konferencia megrendezésére.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-19

Az almafák hozama éves szinten több mint 50 százalékkal esett.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.