hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 225
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-20

A jó fajtaválasztás hektáronként akár egy tonnával nagyobb termést eredményezhet.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-18

A Nemzeti Agrárgazdasági Kamarával közösen támogatják a hazai gazdaságok piacra lépését.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-28

Budapesten tanácskozott a visegrádi országok agrárkamaráinak alma-munkacsoportja.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-17

A dokumentum kiállás amellett, hogy a hazánknak kijáró KAP-források a következő ciklusban ne csökkenjenek.

#5
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-04-11

Újabb tagszervezettel bővült a kárpát-medencei magyar gazdák egyeztető fóruma.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-10

2018-ban a baromfiágazat teljesítménye miatt 8 százalékkal még bővülni is tudott.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-03

Görbicz Anita és Vincze Ottó is jó példával szolgál.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem >> Penny
2019-03-26

A NAK és a Magosz által szervezett esemény oka az üzletlánc által 135 forintos áron kínált szlovák tej volt.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-25

Egyetemisták mérték össze kreativitásukat a „Gazdálkodj okosan! NAK Agrotech Hackathon” nevű erőpróbán.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-28

Közösen indított el aláírásgyűjtési akciót a NAK és a MAGOSZ.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.