hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 61
#1
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-01-30

A Gyermelyi az ABB technológiája segítségével a kelet-közép-európai régió meghatározó tésztagyártójává vált.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-17

Lidl, Pöttyös és Vamosi Milano a dobogón.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-03

Nagy élelmiszeripari gyártók csatlakoztak a Hazai Alapanyagok a Magyar Menzán programhoz. 

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-19

Három kategóriában is elismerésben részesültek az üzletlánc sajátmárkás termékei.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-16

A járművfelvonulással az ENSZ FAO és az Élelmiszerbank az élelmiszer-pazarlásra és éhezésre kívánta felhívni a figyelmet.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-09-27

Az új részlegben évente 70 ezer tonna tésztát állíthatnak elő.

#7
Store Insider
2018-09-15

Mintegy 300 résztvevő 750 kilométert tett meg a szakmai programon.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-09-12

A feldolgozóiparban a beruházási aktivitás 2018 második negyedévében 3,2%-kal, az élelmiszeriparban 6%-kal nőtt.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-31

Az 1,7 milliárd forintos beruházással évi 60 ezer tonna keveréktakarmány gyártására alkalmasak.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-13

A Gyermelyiről kevesen tudják, hogy a malmászat, tésztagyártás mellett pékséget is üzemeltet.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.